Marketing internetowy jest kluczem do odniesienia sukcesu na rynku. To właśnie w Internecie, głównie w Social Mediach spędza się najwięcej czasu sporo użytkowników. Mają już często ukierunkowane poglądy, wybrane przez Internet towary a usług szukają również wśród polecanych w Social Mediach. To dlatego tak ważne jest, by nawet najmniejsze przedsiębiorstwa reklamowały się na Facebooku, by zdobywać nowych klientów.
Zacznij reklamować się na Facebooku!
Reklamy na Facebooku są znacznie skuteczniejsze od tych na zwykłych witrynach internetowych w formie Google Ads z prostego względu. Facebook całkowicie panuje nad reklamami i są one zamieszczane sensownie i wyglądają dokładnie tak samo jak posty znajomych czy influencerów. Reklamy na stronach internetowych często są eksponowane w zbyt dużych ilościach, zasłaniają treści i są w formie denerwujących banerów, które wyskakują w niespodziewanych momentach przez co ich skuteczność jest niższa. Skuteczność reklam na Facebooku również jest wysoka dzięki wielu możliwościom dostosowania całej kampanii reklamowej np. doboru grupy docelowej wg wieku, płci, wykształcenia, zawodu czy wyszukiwań w internecie. To pozwala na zaprezentowanie swoich towarów i usług tylko grupie osób rzeczywiście zainteresowanych daną dziedziną. Nie ma wiele sensu w reklamowaniu salonu kosmetycznego wśród mężczyzn po 40 oraz szkoły jazdy wśród osób, które już takowe mają.
Facebook również umożliwia podsumowanie całeej kampanii reklamowej z wieloma narzędziami pozwalającymi ją ocenić. Dzięki temu można wprowadzać zmiany w reklamach i oceniać, jakie efekty to przynosi. Optymalizacja kampanii reklamowych jest bardzo ważna, bo rzadko ten pierwszy pomysł jest już idealny. Dzięki narzędziom można łatwo zobaczyć, jakie zmiany były pozytywne a jakie negatywne.