
Pisanie i wydanie książki to tak naprawdę jedno, ale nie można też zapomnieć o promocji takowej to książki, przecież bez promocji nie uda, nam się nic nie sprzedać a co za tym idzie? Wielkie straty. Dlatego, też warto zacząć myśleć nad promocją swojej książki. Dziś my wam pokażemy jak można łatwo i skutecznie promować swoją powieść.
Portale społecznościowe dla osób, które lubią czytać
Wiele osób zazwyczaj omija te takowe portale, ale jednak warto podczas kampanii reklamowej wydanej przez siebie książki też i tam wejść i zacząć prowadzić swój marketing. Wiele osób zobaczy takowe to wpisy, które bardzo szybko przyciągną uwagę.
Takowymi portalami mogą być:
- lubimyczytać.pl;
- granice.pl;
- nakanapie.pl.
Prowadzenie bloga autorskiego
Warto też przed wydaniem swojej książki zacząć prowadzić swojego bloga, na której też możemy dodać sprzedaż danej to książki. Warto zacząć tam dodawać wpisy pozycjonować takową to stronę i dodać jej nowych elementów, przez które później będzie łatwiej promować w sprzedaży swoją książkę.
Profile w social media
Profile, które możemy stworzyć przed wydaniem książki, by zdobyć dodatkowe źródło promocji, też jest warte Twojej uwagi. Wiele osób zapomina, że przez takowe to portale społecznościowe można naprawdę bardzo dużo zyskać w popularności i w sprzedaży swojej autorskiej książki. Jakie to profile w social media można wykorzystać? Są nimi takie portale jak:
- Facebook;
- YouTube;
- Instagram;
- Twitter.
Pamiętaj, jednak, że mają być to regularne wpisy i prowadzone tam kampanie reklamowe ściśle związane z tematyką Twojej grupy odbiorczej. Jednak słodkie zdjęcie kotka nie zaangażuje Twojej to grupy docelowej, jeżeli piszesz horrory.